Potrošači koji su kupili proizvode u nekom od maloprodajnih objekata u okviru privrednog društva Nantes doo, mogu reklamacije na kupljene proizvode uložiti u svim maloprodajnim objektima koji posluju u okviru privrednog društva Nantes doo.
Postupak reklamacije će se sprovoditi na način predviđen odredbama Zakona o zaštiti potrošača, a privredno društvo Nantes doo preuzima obaveze prodavca.
Poštovani potrošači,u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon) Nantes doo odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma vaše kupovine. Zakonska odgovornost Nantes doo ne postoji ako isporučena roba:
- Odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;
- Ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja
- Ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
- Po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe date od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.
Garancija predstavlja izjavu proizvođača kojom se potrošaču garantuju veća prava nego što je propisano Zakonom. Dokumentacija za ostvarivanje prava po osnovu garancije se obično nalazi u originalnom pakovanju proizvoda.
Za proizvode za koje proizvođač ne nudi posebne pogodnosti ( npr. Ispravno funkcionisanje proizvoda u periodu dužem od dve godine) Nantes doo nije u obavezi da izda Garantni list. Garancija predstavalja voljni korak izdavaoca (proizvođača ili trgovca) kojim on nudi posebne pogodnosti za potrošača, ali isključivo veće od zakonom predviđenih.
POSTUPAK REKLAMACIJE
Potrošač izjavljuje reklamaciju radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka lično u bilo kom od naših maloprodajnih objekata.
U svakom našem maloprodajnom objektu postoji posebno određeno i obeleženo mesto i osobe zadužene za reklamacije kojoj se potrošač može obratiti i izjaviti reklamaciju. Takođe potrošač može izjaviti reklamaciju i elektronskim putem uz priloženu kopiju fiskalnog računa ili bilo kog dokaza o kupovini na mail nanteskupatila@mts.rs
Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa, ili bilo koji drugi dokaz o kupovini, kao i da preda proizvod u bilo kom maloprodajnom objektu, ukoliko nije u pitanju uređaj koji je ugradjen ili vec montiran.
Iako Zakon ne predviđa obavezu da potrošač čuva ambalažu, niti je to uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti, naša preporuka je da ambalažu sačuvate radi obezbeđenja sigurnijeg transporta robe u ovlašćeni servis.
Prodavac je dužan da u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca mora da sadrži odluku da li se reklamacija prihvata ili ne. Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj od dana podnošenja reklamacije.